PENNY – SPONSOR AL ECHIPELOR NAȚIONALE DE FOTBAL ALE ROMÂNIEI

Vom susţine întotdeauna ceea ce îi uneşte pe români.

Da, suntem diferiți. Dar când vine vorba de fotbal, suntem cu toții o echipă. Un grup de suporteri. Un cartier. Un oraş. O țară. Venim din medii diferite, muncim în zone diferite, dar în ziua meciului ne pregătim cu acelaşi entuziasm pentru a savura fiecare secundă de spectacol oferit de ai noştri. Pentru că indiferent de cât de mare e televizorul din sufragerie, că stăm la curte sau la bloc, că suntem tineri sau cu spirit tânăr, atunci când ne uităm la fotbal, trecem cu toții prin aceleaşi emoții.
Ne bucurăm împreună, sperăm împreună, ne întristăm împreună şi strigăm la unison „Hai, România!”. Aceasta este adevărata victorie a fotbalului.

lar noi, la PENNY, vom susține întotdeauna ceea ce îi uneşte pe români.

PENNY România, parte a grupului german REWE, a extins parteneriatul cu Federația Română de Fotbal și susține noi echipe reprezentative și competiții. Suportul acoperă, în premieră, reprezentativele de juniori și junioare, precum și de tineret, dar și primele ligi din futsal și fotbalul feminin.

Retailerul, care este și furnizorul oficial al echipelor naționale pentru diferite categorii de produse, devenit sponsor al echipei naționale de seniori încă din 2015, susține și:

Echipa Națională de Fotbal Under 21 – Masculin
Echipa Națională de Fotbal Under 19 – Masculin
Echipa Națională de Fotbal Under 18 – Masculin
Echipa Națională de Fotbal Under 17 – Masculin
Echipa Națională de Fotbal Under 16 – Masculin
Echipa Națională de Fotbal Under 15 – Masculin
Echipa Națională de Futsal – Masculin
Echipa Națională de Futsal U21 – Masculin
Liga 1 de Futsal – Masculin
Echipa Națională de Fotbal – Feminin
Echipa Națională de Fotbal Under 21 – Feminin
Liga 1 – Feminin


Proiectul SuporteRO, dezvoltat de FRF împreună cu sponsorul oficial PENNY, a câștigat la categoria „Parteneriate comerciale” a UEFA Grow Awards. Este pentru prima dată când România câștigă premiul cel mare la o categorie UEFA Grow Awards.

Proiectul a fost pe deplin completat prin sosirea în echipă a unui veritabil suporter care îmbină forța, inteligența, curajul, pasiunea și devotamentul pentru fotbal – mascota Ciobănesc Carpatin al cărei nume RONNY a fost ales de iubitorii fotbalului românesc în cadrul unui concurs național.

Lansarea mascotei are la bază platforma de comunicare „Fotbalul ne unește”, care marchează șase ani de continuitate și dedicare PENNY pentru cel mai iubit sport din România, fotbalul. Produsele din această gamă vor ajunge la 70 de sortimente până la finalul anului și vor acoperi diverse categorii: de la băuturi nealcoolice (ape cu vitamine, băuturi izotonice, băutură energizantă), o mare varietate de snackuri, accesorii pentru fani, produse pentru petreceri în aer liber, până la echipamente sportive.
https://fotbal.penny.ro/

vezi toate Noutăți go-right icon